I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, May 2, 2010

owkie..ari neh aku penat gila..idk why larh kan..mayB because i saket kowt..huhuhu..yahhh,saket giler..xleyh nak tahan :((( kene fluu,demam,batuk,tonsill..haiyaaaa..tdak tahan eyh..mcm H1N1 pown ada..adededeyh! :(( owh yahhh,actually neh bru siap kemas sebelah umah kazen aku tuh..cuz dorang nak pndah dah..alamak..punyew larh besepah abes! damn! yew arh,rumah bujang kan,lelaki plak sume tuh..huhuhuh..xpew arh..lilek sudah..tp aku xleyh tahan gak sbb flu aku neh makin teruk sbb punyew arh muhamakkkk bnyk habuk! haiiisssshhh! sbr jewp arh..hmmm..then mayB mlm neh kitorang nak out ngan sume kazen2x aku..nak celebrated bdae kazen aku FAEZ! hahah..nak bg pecah telur kat kepala dia! habes larh kau! hahahhahha..hope sume jd arh kan..hehehe :D owkie arh..2 jewp aku nak story ari neh k..dadaaaa! :))

No comments:

Post a Comment