I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 6, 2010

owkie2x,today aku nak cite sal smlm larh..haha..guess what? die nak blik ngan aku..hahahaha..tibe2x lak..padahal die yg beriya2x nak break ngan aku..aku hepi gak larh but mcm rase aku neh game lak..
punca kitorang gadoh pown psl die lebih prcayakan org len dri mulut aku sndiri..bleyh pakai x? huh! die leyh pecaye org yg die sndiri x knal,yg mulut cam sial wat cite sal aku..ntah dri manew wujudnye sume cite tOh aku pown x taw larh..aku punyew larh saket ati gile..1 ari aku x kuar dri bilik sbb pikir hal neh jewp..abes mate aku lebam nangis sal die jewp..bodo kan? hahahahhaha..tp aku x leyh nak tipu dri aku sndiri arh..mmg aku sumpah syg kat die gile babeng!!! hahahahaha..aku pown x taw napew..hmmm,jd korang rase aku patot x trime die blik? urm? tlg bg pendapat eyh kwn2x ku sume...hahahahhaha..♥ ♥ ♥ ♥ ♥

by:atunmunul:))

No comments:

Post a Comment