I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 26, 2010

this coming mayyyy..huhuhu..

hmmm,aku x bole nak tnggu bulan 5 neh..everythings sweet momment sudah plan..haha..harap2x jd larh semua..i hope sgt2x..adeyh! huhu..cant wait bebeh! :P 1 may is 1st gathered with all members tekniken! mish u more n more my frens! :)) then,6 mayy neh aku mau gi sndakan..celebrate special momment with my sygs sumaaa..hehe..8 may lg mau p tawauu..ada prom nite sama meena sygs! yeayyyy! kazen2x aku n my teman2x lae suma blik sabahh..cuti kan..lol! huhu..suka2x! mayB 20 mayyyy neh lg mau gi KL until 25 mayyyy..hehehehe..honeymoon with my bestie memen n zaeyyyy..darlaa..darlaaa..darlaaa..haha..mudah mudahan semua plan mnjadi! mama n bapa msti bg atun pegi k..kali neh jaa..hmm,amin :))

No comments:

Post a Comment